Odwiedź nasz w Google+

Kontakt tel kom. 789-293-038 

email: biuro@serviceagd.pl

Serwis znajduje się: ul. Sienkiewicza 25, 05-500 Piaseczno

Gdziny pracy:

Infolinia:
poniedziałek - piątek:     9.00 - 18.00

sobota, niedziala i po godzinach pracy:    zgłoszenia prosimy wysyłać elektronicznie  biuro@serviceagd.pl
(w zgłoszeniu email prosimy podać model sprzetu, opis usterki , numer telefonu i preferowaną godzinę kontaktu - oddzwonimy)

Warsztat:
poniedziałek - piątek: nienormowane godziny pracy
Ze względu na wyjazdowy charakter pracy, przed przyjazdem do serwisu, bardzo prosimy o kontakt telefoniczy w celu umówienia się z technikiem na okresloną godzinę. Dotyczy to również odbiorów sprzętu z serwisu.


Nieodebrany sprzęt z serwisu:

"Jeżeli sprzęt dostarczony do naprawy nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Serwis AGD wzywa klienta w sposób z nim uzgodniony, czyli kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości tekstowej SMS. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, Serwis AGD jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie sprzętu. Opłata ta wynosi 10% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Serwisu AGD naliczanej za każdy miesiąc przechowania lecz nie dłużej niż 3 miesiące.”

„Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art.180 k.c. w związku z art. 60 k.c., Serwis AGD potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. Sprzęt wówczas zostanie wywieziony na złom w celu utylizacji zaś opłaty za magazynowanie, zostaną egzekwowane drogą postępowania komorniczego”


 



              Naprawiamy